15.9.2020 Po delší odmlce a koronavirové pauze, kdy se tým účastnil v podstatě pouze závodů RC modelů a esports (simulace závodů ve virtuální realitě) jsme se rozhodli posunout opět kousek vpřed. Dnes jsme zakoupili Volkswagen FOX a začali jej upravovat do podoby soutěžního vozu rally skupiny R1A. V mezičase byl do týmu zakoupen obytný automobil Iveco Daily a Ford Galaxy Projektzwo, taktéž s obytnou vestavbou. Takže na nadcházející zimu máme o zábavu postaráno. I v zimních měsících má tým v plánu se účastnit závodů RC modelů a pokračovat v účsti na SONAX MMČR v online rally 2020 pořádaném Autoklubem české Republiky.

 

8.6.2020 Získává Ludvík Štefaník licenci AČR ESPORTS DRIVER.

 

6.4.2020 Vstupuje Ludvík Štefaník do Autoklubu české Republiky.

 

29.10.2014 Konečně se dořešily vlastnické vzahy a tak závodní vozy Mitsubishi Lancer EVO IV a Fiat Cinquecento Abarth našly střechu nad hlavou. V této chvíli se usilovně pracuje jak na Fiatu, tak i na Evu. Fiatek dostal sportovní sedačky od Jacky Auto sport, spodní rozpěru tlumičů od OMP, Kit přímého sání od KN Filters a chiptuning od Autochip.cz, dále pak sportovní výfuk od Ulteru a vačku od Dbillas Dynamics, svíčky NGK a začal si zvykat na 100 oktanovou Vervu. Evo nyní čeká výměna řídící jednotky za plně programovatelnou a instalace REV limiteru od Bee R.

 

30.3.2014 Spíše z hecu a ze zvědavosti jsem se vydal do 280km vzdálené Bělé pod Bezdězem, abych vyzkoušel Liborem Břížďalou organizovaný Mechanix Rally Day. Vyrazil jsem preventivně již v sobotu v poledne, což mi zajistilo příjezd jako prvnímu účastníkovi.Počasí bylo nádherné a v areálu Motorland Bělá právě končila svou testaci na 4x4 Olga Lounová na Mitsubishi EVO po "žitovi 44". Přivítal mě Libor osobně a po formální přejímce jsem za svůj časný příjezd obdržel startovní číslo 1. Po několika desítkách minut dorazili i staří známí Zahrádkovi s jejich pojízdným bistrem, což dodalo klid mému žaludku, že o něj bude dobře postaráno... :) A pak již zavládla ta naprosto úžasná kamarádská atmosféra, historky, smích a naprostá pohoda, která je na akcích pořádaných historiky ze Slaného zažitý standart. Jen kdyby večer nebyla taková zima. :(

Ráno se po rozpravě rozjely první jízdy, organizace byla naprosto bezchybná, trať v Motorlandu patří k jedněm z nejhezčích a nejkvalitnějších a tak nebylo nač si stěžovat. Na startu se sešla více jak třicítka posádek z celé republiky a tak o zajímavé souboje nebyla nouze. Pro mě závod i díky technické závadě a fatální jezdecké chybě, kdy jsem opustil trať zkončil 4. místem z 9 aut ve skupině a celkovým 22. místem. Zbývat dodat snad jen to, že již netrpělivě vyhlížím další Rally Day. :)

 

30.10.2011 Padlo definitivní rozhodnutí přestavět Felicii L.Štefaníka na čistokrevný rally speciál dle předlohy Felicia Kit Car 1600 (začalo jednání s jedním šťastlivcem, který ma na zahradě zdravou originální karoserii s rámem a homologací přímo ze Škoda Motorsport) a na kopce byla přivezena identická felicie, která bude jako Kit jen vypadat, ale bude plnit podmínky SE-1400 v ZAV.Takže příští týdny nás čeká opravdu pořádný kus práce, protože v současnou chvíli se loví 250 koníků k Petrovi do UNA a cca 180 koníků do Scirocca GT, kdy v sezoně 2012 máme velkou šanci aby si Petr stoupnul na konci sezony na "bednu" v celkovém hodnocení "juniorů" (pošilháváme po příčce nejvyšší)

 

24.9.2011 Začíná přituhovat, po nočním servise se Felicie AUTOSKAVERu rozjela a i piloti začali prokazovat své kvality a ubírat vteřinku za vteřinkou z náskoku Ludvíka a naší Felicie, do poslední závodní jízdy se náskok Ludvíka před Felicií vedenou p. Kukačkou snížil na necelou vteřinu, ale Ludvík nezpanikařil a i přes vážné problémy s převodovkou a zapalováním dovedl svou Felicii na nádherné a vytoužené 2. místo v "tuzemáku", uvidíme co z naší Feldy vyždímáme přes zimu do příští sezóny, kdy by se Ludvík chtěl pustit do nelítostných bojů s nádhernou soutěžní Škodou Favorit pilotovanou Lubošem Skalickým mladším, která si dojela suveréně pro první místo v "tuzemáku" a zatopila i šesnáctiventilovým konkurentům z Japonska a Francie.

 

23.9.2011 Felicie i Ludvík prokazují svou připravenost na vše a po 4. jízdě si jezdí v klídku a pohodě na 2. místě mezi tuzemskými SE-1400 před perfektně připravenou Felicií AUTOSKAVER týmu, pilotů McPráska a Kukačky a dokonce i Fabií Báry Oberfalcerové, ze které se v poledne přímo ve startovacím stanu stala Bára Skalická. :)

 

23.9.2011 Dnes nás čeká dvoudenní závod na českém mistrovství ZAV (EDDA CUP), kde díky nepřízni několika náhod bude ze tří vozů našeho týmu startovat jen Škoda Felicia st.č.869, kterou povede sám majitel týmu L.Štefaník, je to její premiéra a původně se zde měla jen zkoušet a doladit, ale bohužel bude jediným nasazeným vozem, takže ji čeká rovnou "ostrý" start.Uvidíme jak to dopadne.