Fiat Cinquecento Abarth

Konečně mám chvilku napsat sem výčet úprav na našem Fiatkovi...
 
Jedná se o Cinquecento Abarth 900ccm z konce produkce (1997), celý bodykit na voze je již z továrny (těchto vozů bylo vyrobeno jen pár kusů a s motorem 900ccm vím o jediném), díky úpravě Abarth dostalo již ve fabrice interiér z verze sporting (červené pásy, kožený volant, palubku s otáčkoměrem atd...) navíc tento kus je vybaven dřevěnými dekory a plasty v imitaci dřeva v celém interieru. Verzi Abarth poznáte na první pohled především díky předním mlhovým světlům v nárazníku a dále pak díky prahovým nástavcům a zadnímu spoileru a křidélku s brzdovým světlem na zdaních dveřích vozu.
 
Již v sérii je vozidlo vybaveno tuhým sportovním podvozkem a litými koly Abarth.
 
Vzhledem k velmi nízké hmotnosti je vozidlo již seriové malou motokárou.
 
Nám to ale přišlo málo a tak jsem dokonalé ještě zdokonalili. Mezi přední ramena putovala pevná rozpěra z dílny OMP, mezi horní uložení předních tlumičů byla namontována stavitelná rozpěra stejného výrobce. Dále jsme svěřili úpravu mapy v řídící jednotce profesionálům z Autochip.cz a seriové sání nahradil kompletní sací kit od KN. Třešničkou byla výměna výfuku za koncový díl od Ulteru a odstranění katalyzátoru.Přední sedadla nahradili skořepiny Jacky Autosport. Veškeré tyto úpravy vedly ke zlepšení jízdních vlastností a nyní není pro malinké městské autíčko problém pelášit po dálnici rychlostí 180km/h. :)
 
 

Fotogalerie: Fiat Cinquecento Abarth